شناسه خبر: 10099 منتشر شده در مورخ: 1395/7/6 ساعت: 10:38 گروه: اجتماعی  
لزوم توجه ویژه شهردار تهران به مناسب سازی معابر
الهه راستگو مطرح کرد

لزوم توجه ویژه شهردار تهران به مناسب سازی معابر

رییس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم مناسب‌سازی معابر شهری گفت: توجه ویژه شهردار تهران به این امر ضروری است.

به گزارش ایران سپید الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و سومین جلسه شورا و پس از ارائه گزارش دبیر دبیران شورایاری‌های منطقه 2 ضمن تشکر از عملکرد فعالانه شورایاران این منطقه به بیان ارائه خدمات ویژه و داوطلبانه آنان برای کاهش مشکلات نیازمندان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز فقر ناشی از بیکاری و دیگر موضوعات به یکی از چالش‌های اساسی جامعه تبدیل شده امیدوارم این اقدامات خیرخواهانه با همین جدیت در دیگران مناطق نیز به انجام رسد.

وی از نبود سرای محله در دو محله پونک و فراز بالا به عنوان یکی از مشکلات شهروندان در این منطقه یاد کرد و افزود: اگرچه سرای محله فراز بالا با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت اما متأسفانه محله پونک علی‌رغم قدمت و برخورداری از پیشینه تاریخی فاقد سرای محله بوده که لازم است ایجاد و احداث سرای محله در این بخش هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان، جانبازان، نابینایان و افراد کم توان را نیاز ضروری دیگر شهروندان منطقه 2  ذکر کرد و گفت: از شهردار تهران تقاضا می‌کنم توجه ویژه‌ای به این موضوع که البته مشکل امروز بسیاری از مناطق است، شود‌.
راستگو در پایان بیان اینکه نبود پارکینک طبقاتی در این منطقه چالش‌های بسیاری را به دنبال داشته، افزود: دیدارهای مردمی و بازدیدهای میدانی از این منطقه بیانگر مشکلات دیگری نیز بوده که امیدوارم در کوتاهترین زمان ممکن شاهد رفع تمام این موارد باشیم.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *