شناسه خبر: 10046 منتشر شده در مورخ: 1395/6/27 ساعت: 11:16 گروه: اجتماعی  
افزایش خدمات دانشگاه علمی‌کاربردی به معلولان/ وعده تحصیل رایگان محقق شد

افزایش خدمات دانشگاه علمی‌کاربردی به معلولان/ وعده تحصیل رایگان محقق شد

معاون اداری مالی علمی کاربردی رعد گفت:‌ با همکاری سازمان بهزیستی دانشگاه علمی کاربری ویژه معلولان از سال 83 تا به امروز 110 نفر را فارغ التحصیل کرده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان جاودان معاون اداری مالی علمی کاربردی رعد با اشاره به تأسیس این موسسه آموزشی ویژه معلولان اظهار داشت: این مجتمع در سال تحصیلی آموزش‌های فنی حرفه‌ای در رشته کامپیوتر به معلولان جسمی و حرکتی فرا می‌داد و در سال 89 این مجتمع آموزشی تصمیم گرفت تا زیر نظر سازمان بهزیستی و دانشگاه جامع علمی کاربردی برای معلولین مرکز آموزشی  تأسیس کند.

 
وی بیان کرد: اولین  دوره جذب دانشجو در سال 90 در رشته حسابداری 16دانشجو معلول جذب کرده و در دوره‌های بعدی افراد سالم در کنار معلولین جسمی در این مجتمع آموزشی مشغول به تحصیل شدند.
 
جاودان ادامه داد: مرکز علمی کاربردی رعد527 فارغ التحصیل تا به امروز داشته که از این تعداد 101 نفر از آ‌نها معلول جسمی و حرکتی هستند.
 
وی عنوان کرد: این دانشگاه در 6رشته کاردانی و کارشناسی دانشجو جذب می‌کند و در حال حاضر در رشته‌های گرافیک، کامپیوتر، مترجمی زبان، حسابداری، نرم‌افزار، بدل‌کاری و تربیت بدنی 500دانشجو در حال تحصیل در این مرکز آموزش عالی هستند.
 
جاودان تأکید کرد: این مؤسسه از افراد معلول شهریه دریافت نکرده و برای این افراد امکانات رفاهی مناسبی در داخل دانشگاه فراهم کرده است.
 
وی گفت: با همکاری شهرداری ایاب و ذهاب معلولان از منزل تا دانشگاه با وسایل حمل و نقل مخصوص برای راحتی این دانشجویان صورت می‌گیرد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *