شناسه خبر: 10015 منتشر شده در مورخ: 1395/6/20 ساعت: 12:14 گروه: ورزشی  
زور فوتبال نابینایان ایران و ترکیه به هم نرسید/مصاحبه بازیکنان و سرمربی تیم ایران پس از بازی

زور فوتبال نابینایان ایران و ترکیه به هم نرسید/مصاحبه بازیکنان و سرمربی تیم ایران پس از بازی

تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های پارالمپیک ریو، به مصاف ترکیه رفت و در پایان به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش ایران سپید

این بازی در حضور سه هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک سنتر برگزار شد.

در ترکیب تیم ملی ایران میثم شجاعیان، امیر پوررضوی، حسین رجب پور، بهزاد زادعلی اصغر و احمدرضا شاه حسینی بازی می کردند.

در نیمه نخست تیم ملی بوسیله زادعلی اصغر دو موقعیت خوب داشت که از دست رفت.

در نیمه دوم هم همین اتفاق تکرار شد تا ایران در بازی نخست خود به یک امتیاز بسنده کند.

فوتبال نابینایان کشورمان در گروه A این رقابت‌ها حضور دارد.

در دیگر بازی این گروه، برزیل توانست سه بر یک مراکش را شکست دهد.

احمدرضا شاهحسینی، بازیکن تیم ملی فوتبال پنج نفره بعد از تساوی مقابل ترکیه اظهار کرد: بازی خوبی بود اما بالاخره سطح رقابت ها بالاست. به میدان بزرگی آمده ایم. ترکیه قهرمان اروپاست. نیمه دوم بهتر بودیم و می توانستیم بازی را ببریم اما توپ‌هایمان به گل نرفت و بدشانس بودیم. حیف شد که نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. هر ۴ تیم قهرمان قاره‌های خود هستند اما خوش‌بین هستیم. با لطف خدا و دعای خیر مردم می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

بهزاد زادعلی اصغر، دیگر ملی پوش تیم فوتبال پنج نفره بعد از تساوی مقابل ترکیه اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما هرچه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم اما بدشانس بودیم. آنها هم خوب تمرین کرده بودند. ما در لندن هم با آنها بازی کردیم و پیروز شده بودیم.

او افزود: بازی اول بود و همیشه اولین بازی شرایط خاص خودش را دارد. امروز کمی بدشانس بودیم. از این به بعد راحت تر بازی می کنیم هرچند حریفان بعدی ما سخت هستند.

زادعلی اصغر درباره عملکرد خوب خود در این بازی گفت: این به تمرین‌ها و اردوهای زیادی که برگزار کرده‌ایم برمی‌گردد. در این بازی جهت یابی و تشخیص دادن زمین و صدای راهنما خیلی شرط است به همین دلیل خیلی باید حواس‌مان جمع باشد.

جواد فلفلی سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان درباره شرایط مسابقه ایران و ترکیه گفت: ترکیه تیم بسیار خوبی است که قهرمان اروپا شده و به نظر می رسید تمامی مسابقات ما را آنالیز کرده بود. تیم های خوبی در گروه ما هستند که همگی در قاره خودشان قهرمان شده اند. ترکیه قهرمان اروپا، مراکش قهرمان آفریقا و برزیل که قهرمان جهان است. پس ما در گروه سختی قرار گرفته ایم با این حال تلاش می کنیم که از گروه خودمان صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره درباره موقعیت های از دست رفته بازی نیز تاکید کرد. توپ و میدان در اختیار بچه های ما بود که متاسفانه در ضربات پایانی دقت لازم صورت نگرفت. مخصوصا پنالتی دقایق پایانی بازی که می توانست نتیجه را به سود ما کند.

فلفلی درباره میزبانی برزیلی ها در مسابقات پارالمپیک و امکاناتی که در اختیار تیم ها گذاشته اند گفت: انصافا مسابقات به خوبی برگزار می شود و میزبانی خوب است.تمرینات خودمان را بدون مشکل برگزار می کنیم و تاکنون ۴ جلسه در زمین اصلی تمرین کرده‌ایم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *